<country> konumunda yer alıyorsunuz

Yerel bilgiler için TENA piyasa bilgilerinin yer aldığı sitenize gidin.

Kontrolünüz için egzersiz yapın

Birçok erkek, doğru egzersizle idrar kaçırma durumunu azaltabileceğini fark ediyor. Bu egzersizler, pelvik taban kasları ile mesanenizi hedef alır. Birlikte yapıldığında mesane kontrolünüzü artıracak ve idrar kaçırmayla başa çıkmanıza yardımcı olacaktır.
Bir egzersiz simgesinin resmi

Egzersizler

Başlamadan önce, aktive etmeniz gereken doğru kasları bulmanız gerekir. Bunu yapmanın en kolay yolu, bir yandan gaz çıkarmamaya çalışırken bir yandan da aynı kasları sıkmanızdır. Bu kasları ne zaman sıkarsanız, pelvik taban kaslarınızı çalıştırıyor olursunuz. Aşağıdaki egzersizleri yaparak kaslarınızın gücünü ve dayanıklılığını artırabilirsiniz, bu da idrar kaçırmayı önlemenize yardımcı olur.

10 kat kuvvet resimli simgesi

Kuvvet

Pelvik taban kaslarınızı sıkın ve bir iki saniye tutun. 10 saniye rahatlayın ve ardından tekrarlayın, egzersizi 10 kez tekrarlayın. Bu egzersizi yaparken aynı anda kalçanızı veya midenizi sıkmamaya ya da kasmamaya çalışın.

Bir kronometre çizimi

Tahammül

Güçlendirme egzersiziyle aynı tekniği kullanın, ancak bu kez kısa süreli sıkmaları tekrarlamak yerine, 10 saniye kadar sıkın ve 10 kez tekrarlayın. Her tekrar arasında 20 saniye gevşeyin.

İnsanı ve karın kaslarını gösteren resim

Direnç

Güç ve dayanıklılık egzersizleri yaparken karın kasları direncini de ekleyerek çıtayı yukarı çekin.

Gövdeden dışa doğru yönelmiş sembollerle bir insan resmi

Profesyonel ipucu: Sert kasılmalar

Yukarıdaki egzersizlerde ustalaştığınızı hissediyor musunuz? Pelvik taban kaslarınızı olabildiğince sert bir şekilde sıkmak için hızlı ve sert bir şekilde kasmayı deneyin ve sonra hemen bırakın. 10 kez kadar tekrarlayın.

Unutmayın, iyi sonuçlar görmeniz zaman alacaktır ve iyileşmenin farkına varmanız birkaç hafta sürebilir. O zamana dek bu egzersizleri her gün yapın.

Mesane kontrolünü anlatan resim

Mesane kontrolü

Tuvalet ziyaretlerinizi planlayarak ve içtiğiniz sıvı miktarını takip ederek mesanenizin kontrolünü yeniden elinize alın. Örneğin, günde bir buçuk litre su içiyorsanız, günde 8 kez tuvalete gitmek tamamen normaldir. Daha sık idrara çıkmaya ihtiyaç duyuyorsanız, kontrolü tekrar ele geçirmek için yukarıdaki pelvik taban egzersizlerinden yararlanın.

Egzersiz yapmanın faydaları

TENA Men Yorumları

Egzersizler hızla günlük bir rutin haline geldi

David,
48

Egzersizin fiziksel faydaları

  • Daha fazla mesane kontrolü
  • Daha güçlü bir beden ve zihin
  • Azalan stres seviyeleri
  • Daha iyi seks hayatı

TENA Men Yorumları

Kendi kişisel antrenörüm oldum. Ve sıkı çalışmamın karşılığını aldım.

Richard,
66